Pe piața online Artynos, te punem în legătură cu mai mulți designeri artizanali și te ajutăm cu toate operațiunile de cumpărare/vânzare pe care le poți face.
Am adunat cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor
- suntem siguri că și a ta este una dintre ele :-) 🙂
Sunt Cumpărător
Te rugăm să reții că detaliile private de contact (adresa de e-mail, numărul de telefon) nu sunt permise în mesajele interne Artynos.
- nu ești înregistrat cu adresa de e-mail cu care încerci să te conectezi
- un caracter "spațiu" gol accidental sau altceva este plasat înainte sau după adresa de e-mail sau parola
Dacă nu îți amintești parola, poți solicita una nouă: https://www.artynos.ro/ForgotPassword
Odată eliminat, contul de utilizator nu mai poate fi restabilit ulterior sub nicio formă.
Dacă dorești să trimiți produsul ca un cadou pentru altcineva, te rugăm să indici acest lucru bifând căsuța "Voi trimite ca un cadou" din pagina coșului de cumpărături, iar mesajul tău personal va fi trimis direct la adresa destinatarului.
Îți recomandăm să plâtești cu cardul de credit, atât pentru că nu există costuri pentru un card străin, cât și pentru că garanția de 8 zile de returnare a banilor de la Artynos îți oferă o siguranță suplimentară în cazul unei probleme.
Dacă nu reușești să iei legătura cu cineva sau ai alte probleme la care ai nevoie de serviciul de clienți de Artynos, te rugăm să ne scrii pe partea a jos a paginii la “Contactează-ne” și te vom ajuta!
Sunt un Vânzător
Din păcate, nu putem oferi consultanță fiscală permanentă și actualizată, fiindcă acest lucru nu face parte din profilul companiei noastre.
Pentru întrebări suplimentare, te rugăm să contactezi un contabil sau un consilier fiscal.
- nu ești înregistrat cu adresa de e-mail cu care încerci să te conectezi
- ai pus din greșeală un caracter "spațiu" sau altceva înainte sau după adresa de e-mail sau parola
Dacă dorești să soliciți ștergerea completă a datelor cu caracter personal pe care le-ai furnizat la înregistrare, poți face acest lucru accesând meniul Profilul meu/Declararea datelor (https://www.artynos.ro/ModAcc) și făcând clic pe butonul "Cerere de ștergere a profilului".
Poți utiliza serviciile cu plată ale Artynos pe bază de abonament. Îți poți urmări soldul curent în meniul Contul meu/Soldul meu Artynos. Poți, să îți reîncărci soldul Artynos prin plata cu cardul de credit din același meniu sau poți găsi detalii despre transferul de bani aici.
- Cumpărătorul a cumpărat, dar nu a plătit încă: încearcă să contactezi cumpărătorul prin mesaj. Dacă nu te contactează, am constatat că merită să încerci din nou, dacă nu reușești, raportează vânzarea ca nereușită, vânzarea va fi anulată: comisionul de vânzare va fi creditat și produsul va apărea din nou în magazinul tău.
- Achiziționat și deja plătit: trimite produsul clientului la adresa de livrare pe care acesta a specificat-o, așa cum a solicitat clientul.
- Ai comandat un produs personalizat, care a fost finalizat, dar nu l-ai cumpărat și plătit încă:
Nu ai găsit ceea ce cauți?
Ia legătura cu un...
Poți scrie în trei trei feluri către vânzătorii de la Artynos:
- pe pagina produsului, sub descriere, făcând clic pe link-ul "Am o întrebare despre acest produs"
- făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" de pe pagina produsului, în cutia din partea dreaptă
- făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" din caseta "Despre mine" de pe pagina de profil a magazinului.